Kontakt os

Har du tjekket disse hyppige spørgsmål?

Top FAQs

Koster det noget at sætte penge ind?
Hvis den udbyder, du har valgt at bruge, anvender gebyrer, vil dette blive anført på Indbetalingssiden. Selv hvis vi ikke tager et gebyr for en bestemt betalingsmetode, er det stadig muligt, at din...

+ Læs mere

Hvornår bliver mit spil afgjort?
Vi sigter med at afgøre dit væddemål indenfor et par minutter efter afgørelsen er fundet sted. Til tider afventer vi dog det officielle resultat bliver bekræftet. Pre-match væddemål bliver afgjort...

+ Læs mere

Hvordan finder jeg udfaldet af mit spil?

Klik "Mine væddemål" under "Historik" for at se din spilhistorik. Her kan du se resultater af dine forrige spil. Afventede væddemål er markeret "Åben". Alle vundne spil bliver normalt afgjort indenfor...

+ Læs mere

Stadig brug for hjælp?

Besøg vores community

Find svar på tekniske problemer, få hjælp og diskuter sport, casino og poker – altsammen på Unibets community. Du kan tjekke tidligere diskutioner, starte dine egne eller få hjælp af vores medlemmer og team. Bemærk venligst at indholdet er på Engelsk.

Unibet-community

Chat med os

  • Send os en e-mail

    Hvis du ikke har mulighed for at uploade dine dokumenter via “Min konto”, kan du sende dem fra din email som er registreret på din Unibet-konto til: info@unibetsupport.dk 
     

    Har du glemt din adgangskode?

    Vi kan ikke sende adgangskode via email. Du kan nulstille din adgangskode online - find ud af hvordan.

    Ring til os

    • Ring fra mobil (normal takst)
      898 83325
    • Ring fra fastnet (gratis)

    • 808 26080

Åbningstider

Unibet’s danske kundesupport er åben fra kl.

10:00-24:00 via telefon, e-mail samt chat.

Udenfor dette tidsrum kan du kontakte os på engelsk via vores internationale chat, som er tilgængelig 24/7, eller du kan sende os en e-mail, og vi vil svare dig så hurtigt som vi kan. Live chat er ikke tilgængelig fra Android og Samsung mobile enheder.