Problemer med login

Om NemID

NemID er en måde at sikre din konto på og desuden et lovmæssigt krav.

Du kender sikkert allerede NemID, som du bruger til din netbank, på offentlige hjemmesider og lignende. Det er samme funktion, vi kommer til at benytte hos Unibet. Og så kan du bruge koden, uanset hvilken computer, du benytter.

Login med NemID er meget sikkert og består af tre dele: Dit brugerID, som er personligt, samt din adgangskode som kun du kender og et nøglekort. Dermed er løsningen stærkt sikret mod for eksempel hacker-angreb.

Vi anbefaler dog, at du anskaffer Nøgleviseren, som er et praktisk supplement til dit NemID nøglekort – især når du spiller hos Unibet. Du kan ha’ den i nøglebundet eller lommen, og den er hurtig at anvende: Ét klik på knappen - så har du din nøgle. Og du behøver ikke at bekymre dig om, at nøglerne løber ud alt for hurtigt. Der er nemlig et uendeligt antal nøgler i viseren. Læs mere og bestil Nøgleviseren her.

Jeg har glemt min adgangskode til mobilen. Hvad gør jeg?

Nulstil dit kordeord via linket 'Glemt din adgangskode?' på login-siden.

NB: Husk at åbne linket fra din mobiltelefon.

Har du glemt dit brugernavn?

Prøv med din email adresse istedet.

Din konto er blokeret 

Der kan være forskellige årsager til hvorfor din er blokeret. Du kan have for mange mislykkes forsøg på at logge ind eller udelukket dig selv via vores selvudelukkelse service. 
En anden mulighed kan være, at vi skal verficere dine dokumenter.
Vi opfordrer til at kontakte os, så vi kan hjælpe dig med at genskabe adgang til din konto.

Stadig ikke logge ind?

Venligst sørg for cookies er sat til. Hvis du bruger Chrome som broswer, skal du blot gå til Indstillinger, klik på vis avancerede indstillinger, dernæst klik på indstillinger for indhold i sektionen "Beskyttelse af personlige oplysninger" og under cookies "Tillad, at lokale data lagres". 

Selvudelukkelse

Du vil ikke kunne logge ind på din konto i udelukkelsesperioden, og vores kundesupport vil ikke kunne åbne din konto i perioden. Venligst vent indtil din udelukkelsesperiode er forbi inden du kontakter os.

Ofte stillede spørgsmål

Jeg har problemer med at logge ind med NemID, Hvad skal jeg gøre?

Forsøg først at slette midlertidige Internetfiler og cookies, of forsøg derefter at logge ind igen.

Du skal tilknytte en offentlig digital signatur (OCES) til dit NemID, for at kunne logge ind på...

+ Læs mere

Kan jeg ændre min adgangskode?

Ja. Du kan ændre din adgangskode når som helst. Log ind på Unibet, gå til siden Min konto’ og klik på 'Vis/Redigér oplysninger”. Du kan ændre din adgangskode under "Sikkerhed".

Kan jeg ændre mit brugernavn?
Nej, dit Unibet-brugernavn kan ikke ændres, da det er det, der gør din konto unik.
Hvorfor er min konto spærret?

Der findes nogle enkelte årsager til, at din konto kan være spærret. Dette kan være på grund af for mange fejlindbetalinger, eller fordi du ikke har verificeret din konto I tide (Inden for 30 dage...

+ Læs mere

Må jeg have mere end en konto hos Unibet?

Nej – alle må kun have èn konto. Hvis du er i tvivl om du har en konto, så venligst kontakt os og vi kan tjekke for dig. Venligst ikke åben to kontier.